-
Aparat fotograficzny Panasonic DC-S5M2XE czarny
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Aparat pełnoklatkowy Panasonic Lumix DC-S5M2XE
STAN: NOWY
Otwarte opakowanie
- Nowy przetwornik 24,2 MP z technologią Dual Native ISO i mechanizmem nowej generacji
- Autofokus z wykrywaniem fazy i technologia aktywnej stabilizacji obrazu
- Nagrywanie bez ograniczeń w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p 4:2:2
- Wyjście danych wideo w formacie RAW, wideo w formacie ProRes, wideo w formacie ALL-Intra, nagrywanie na zewnętrzny dysk USB-SSD
1. Fazowy hybrydowy AF
- Hybrydowy AF z detekcją fazy znacząco zwiększa skuteczność śledzenia i rozpoznawania fotografowanych obiektów. O
2. Technologia Active I.S.
- LUMIX S5IIX sprawdza się optymalnie jako sprzęt do nagrywania podczas chodzenia. Obejrzyj film, aby przekonać się o jego możliwościach!
3.
- Aparat oferuje pełen zakres funkcji rozszerzających możliwości ekspresji dla twórców, w tym nieograniczone nagrywanie w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p, wysoką rozdzielczość 6K (5958x3968, 3:2) (5958x3136, 17:9) i nie tylko.
4. Nowa generacja urządzeń do obrazowania
- Pierwszy aparat bezlusterkowy LUMIX, model LUMIX s5IIX, ma nowy mechanizm z matrycą CMOS 24,2 MP i autofokusem z wykrywaniem fazy.
5. Zaprojektowany pod kątem wytrzymałości
- Aparat wyposażono w uniwersalne i trwałe złącze HDMI typu A.
6. Wyższy stopień ekspresji wizualnej
- Korzystaj z wyjścia danych wideo RAW, nagrywania ProRes, wideo All-Intra i zewnętrznym nagrywaniem USB-SSD dla profesjonalnej produkcji wideo.
7. Opcje transmisji strumieniowej
- Wybierz ulubione podejście: bezprzewodową transmisję strumieniową na żywo (RTMP/RTMPS), tethering USB (RTMP/RTMPS), lub przewodową transmisję strumieniową na żywo (RTP/RTSP).
Filozofia projektowania LUMIX: kształtowanie emocji
Nowe, całkowicie czarne wzornictwo aparatu LUMIX S5IIX ma zachęcać twórcę do zanurzenia się w przechwytywaniu obiektu, bez zwracania uwagi na używane narzędzia. Zaprojektowano go tak, aby harmonizował z otoczeniem, w którym odbywa się fotografowanie, i zapobiegał odbiciom na przysłonie lub nośniku zapisu, wspierając tym samym kreatywność artystyczną.
Wyjście danych wideo w formacie RAW
Aparat LUMIX S5IIX umożliwia przesyłanie danych wideo w formacie RAW za pośrednictwem HDMI w celu zapisywania ich jako ProRes RAW na monitorach/rejestratorach ATOMOS NINJA V+, NINJA V i Shogun CONNECT HDR*. Dane Blackmagic RAW można również rejestrować na urządzeniu Video Assist 12G HDR**.
* [ProRes RAW] ・Informacje na temat odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+, ATOMOS Ninja V lub ATOMOS Shogun CONNECT można znaleźć w witrynie internetowej ATOMOS. ・Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu ATOMOS Ninja V+, ATOMOS Ninja V lub ATOMOS Shogun CONNECT jest wymagane oprogramowanie obsługujące format ProRes RAW. ** [Blackmagic RAW] ・Odwiedź witrynę internetową Blackmagic Design, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego Blackmagic Video Assist 12G HDR. ・Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane rozwiązanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. Rozwiązanie DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów, w których są używane dane Blackmagic RAW o rozdzielczości przewyższającej 3840x2160. ・W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.
Nagrywanie na zewnętrzny dysk USB-SSD
LUMIX S5IIX umożliwia nagrywanie i odtwarzanie przy użyciu zewnętrznego dysku SSD za pośrednictwem połączenia USB. Ponadto możliwość nagrywania materiałów w formacie ProRes 422 HQ (maksymalnie 1,9 Gb/s) i w 10 bitowej jakości 4:2:2 z kompresją bezpośrednio na dyskach SSD przyczyniła się do poprawienia przenośności i pojemności, zwiększając wydajność obsługi kopii zapasowych i końcowej obróbki.
Możliwość rozpoczęcia transmisji zawsze i wszędzie
Wybierz swoje ulubione podejście do transmisji strumieniowych, aby udostępniać najnowsze zdarzenia w czasie rzeczywistym! W przypadku użycia na zewnątrz bezprzewodową transmisję strumieniową na żywo (RTMP/RTMPS) można łatwo skonfigurować za pomocą aplikacji LUMIX Sync. W pomieszczeniach dostępna jest również przewodowa transmisja strumieniowa na żywo (RTP/RTSP) o wysokiej stabilności.
Zasadniczo możliwa jest transmisja strumieniowa na żywo na platformy zgodne z protokołem RTMP/RTMPS (zgodność ze wszystkimi platformami nie jest gwarantowana). W niektórych przypadkach transmisja na żywo może okazać się niemożliwa w wyniku wprowadzenia zmian w usłudze na danej platformie. Więcej informacji można znaleźć w regulaminie danej platformy. ・Ponieważ szybkość transmisji na żywo zależy od połączenia internetowego, wydajności smartfona i innych czynników, warto przeprowadzić wcześniej test transmisji.
Gotowy na najbardziej ambitne sesje zdjęciowe
Najważniejsze w autofokusie jest to, aby był niezawodny. Nowy fazowy hybrydowy AF zapewnia szybkość i dokładność, pomagając w uchwyceniu docelowego obiektu nawet w najtrudniejszych scenach, w których bierze udział wiele osób, a także w środowiskach z oświetleniem z tyłu lub słabo oświetlonych.
Nowy system Active I.S. umożliwia fotografowanie i filmowanie podczas chodzenia. System Active I.S. ustala stan drgań aparatu i optymalizuje współczynniki korekcji, dzięki czemu może kompensować nawet poważne drgania aparatu o około 200%* lepiej niż systemy konwencjonalne.
* W porównaniu z modelem LUMIX S5. Ogniskowa 20 mm, w przypadku korzystania z obiektywu S-R2060.
Zarządzanie ciepłem pozwala na nieograniczony czas nagrywania
Nieograniczony czas nagrywania* w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p. Przy kompaktowej obudowie aparatu LUMIX S5IIX, porównywalnej z aparatem S5, nowa, zoptymalizowana struktura odprowadzania ciepła umożliwia nagrywanie przez dłuższy czas, nawet materiałów mocno obciążających aparat (np. wideo w wysokiej rozdzielczości ponad 4K lub wideo HFR).
* Aparat może przestać nagrywać, gdy jest używany w temperaturze niższej lub wyższej niż zalecana temperatura pracy (od 0 do 40 stopni).
Nagrywanie zatrzymuje się, kiedy czas ciągłego nagrywania przekroczy 30 minut przy następujących ustawieniach: [MOV] w trybie [6K/29,97p] [6K/25,00p] [5,9K/29,97p] [5,9K/25,00p] lub [ProRes] w trybie [5,8K/29,97p] [5,8K/25,00p] [C4K/59,94p] [C4K/50,00p], jeśli dla opcji zarządzania cieplnego ustawiono wartość Standardowe.
Zobowiązanie LUMIX do zapewnienia najwyższej jakości obrazu
Nowy mechanizm zapewnia bardziej realistyczne kolory, lepszą rozdzielczość i naturalny efekt trójwymiarowości, a w połączeniu z technologią Dual Native ISO skuteczne tłumienie szumów nawet w przypadku rejestrowania materiału z wysoką czułością, z zachowaniem wierności odwzorowania nawet w ciemnych obszarach.
Łatwa gradacja barw z funkcją REAL TIME LUT
Zdjęcia i filmy z zastosowaną tabelą LUT mogą być rejestrowane wewnętrznie bez specjalnego oprogramowania. Nawet jeśli nie masz specjalistycznych umiejętności w zakresie edycji, aparat pomoże Ci rozszerzyć zakres ekspresji w żądanym stopniu.
Obiektywy umożliwiające wysokiej jakości ekspresję fotograficzną i wideo
Seria LUMIX S zapewnia najwyższą wydajność optyczną, mobilność i obsługę bez kompromisów. Nawet po zmianie obiektywu wszystkie zdjęcia będą miały spójne odwzorowanie, przez co powstaną wysokiej jakości dzieła sztuki.
Modele w serii LUMIX S5
Teraz możesz wybierać spośród aparatu LUMIX S5IIX, który zapewnia jeszcze lepszą jakość obrazu, lub modelu LUMIX S5II, stworzonego dla szerszego grona twórców zdjęć i filmów.
Stan przepływu — film zarejestrowany aparatem LUMIX S5IIX
Projekt tworzenia treści, który stawia przed trzema twórcami treści wyzwanie przekroczenia granic kreatywności przy użyciu aparatu LUMIX S5IIX.
SPECYFIKACJA:
Typ
- Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy
- Mocowanie obiektywu: Mocowanie L-Mount
Przetwornik obrazu
- Typ: Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
- Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela
- Powłoka antyodblaskowa: Tak
- Proporcje / Filtr kolorów: 3:2 / Filtr kolorów podstawowych
- System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy
Zakres
- Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log)
Zdjęcia
- Format zapisu pliku: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW
- Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych
- 3:2: 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* / 8496x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 4:3: 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* / 7552x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 16:9: 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* / 8496x4784(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 1:1: 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* / 5664x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 65:24: 6000x2208(L)
- 2:1: 6000x3000(L)
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm
- 3:2: 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S)
- 4:3: 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S)
- 16:9: 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
- 1:1: 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S)
- Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard (High Resolution mode: Combined / RAW / RAW+Fine / Fine)
- Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB
Filmy
- Format zapisu pliku: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes, MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC
- Format audio: MOV: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**), MP4: AAC (2 kanały, 48 kHz/16 bitów) * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno).
- Częstotliwość systemu: 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz
- Obszar obrazu wideo: Pełny / APS-C / PIXEL/PIXEL
Nagrywanie na zewnętrzny dysk USB-SSD
- Tak (WŁ./WYŁ.)
Wyjście danych RAW HDMI
Zgodne urządzenia zewnętrzne
- Monitor/rejestrator ATOMOS HDMI „Ninja V+” /„Ninja V” / „Shogun CONNECT”
- *Odwiedź witrynę internetową ATOMOS, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+ , ATOMOS Ninja V lub ATOMOS Shogun CONNECT.
- *Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V jest wymagane oprogramowanie obsługujące format ProRes RAW.
- *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.
- Blackmagic Video Assist 5" 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7" 12G HDR
- *Odwiedź witrynę internetową Blackmagic Design, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego Blackmagic Video Assist 12G HDR.
- *Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane rozwiązanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. Rozwiązanie DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów, w których są używane dane Blackmagic RAW o rozdzielczości przewyższającej 3840x2160.
- *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.
Jakość nagrywania / 59,94 Hz / FULL
- [5.9K] 5888x3312 (16:9): 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM)
Jakość nagrywania / 59,94 Hz / APS-C
- [4,1K] 4128x2176 (17:9): 59,94p, 12 bitów (LPCM), 29,97p, 12 bitów (LPCM), 23,98p, 12 bitów (LPCM)
- [3,5K] 3536x2656 (4:3): 29,97p, 12 bitów (LPCM), 23,98p, 12 bitów (LPCM)
Jakość nagrywania / 50,00 Hz / FULL
- [5.9K] 5888x3312 (16:9): 25,00p, 12 bitów (LPCM)
Jakość nagrywania / 50,00 Hz / APS-C
- [4,1K] 4128x2176 (17:9): 50,00p, 12 bitów (LPCM), 25,00p, 12 bitów (LPCM)
- [3,5K] 3536x2656 (4:3): 50,00p, 12 bitów (LPCM), 25,00p, 12 bitów (LPCM)
Format audio
- LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**)
- *Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub DMW-XLR1 (do nabycia osobno). **Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno).
Wizjer
- Typ: Wizjer OLED Live View Finder
- Pikseli: Około 3,68 mln punktów
- Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
- Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +2,0 (dpt)
- Czujnik oczu: Tak
- Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s
Wyświetlacz tylny
- Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
- Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,6cm (3 cale), proporcje 3:2
- Pikseli: Około 1,84 mln punktów
- Pole widzenia: Około 100%
Wyświetlacz LCD stanu
- -
Regulacja ostrości (*³)
- Typ: System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu
- Technologia DFD: Tak
- Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
- Tryb AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Twarz / Oczy / Zwierzę+Człowiek. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint.
- Zakres wykrywania AF: EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
- Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
- Lampka wspomagania AF: Tak
- Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
- Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe / Liniowe (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ Maksimum)
- Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, Micro, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu
Kontrola ekspozycji
- System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
- Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
- Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
- Pokrętło trybu: Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M.
- Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa)
- [Normalny] Auto / 50* / 100-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO
- [V-Log] Auto / 320* / 640-51200 (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO
- [HLG] Auto / 400-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO
Podwójne natywne ISO
- [Normalny]: Natywne ISO: 100, 640, Auto: Auto / 50* / 100–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO, Niski: Auto /50* / 100-800 * Rozszerzone ISO, Wysoki: Auto / 320* / 640–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO
- [V-Log]: Natywne ISO: 640, 4000, Auto: Auto /320* / 640–51200 * Rozszerzone ISO, Niski: Auto /320* / 640-5000 * Rozszerzone ISO, Wysoki: Auto /2000* / 4000–51200 * Rozszerzone ISO
- [HLG]: Natywne ISO: 400, 2500, Auto: Auto / 400–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO, Niski: Auto / 400–3200, Wysoki: Auto / 2500–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO
- [Cinelike D2 / Cinelike V2]: Natywne ISO: 200, 1250, Auto: Auto / 100* / 200–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO, Niski: Auto /100* / 200-1600 * Rozszerzone ISO, Wysoki: Auto / 640* / 1250–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO
- Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE
System stabilizacji obrazu
- B.I.S. (5 osi / 5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm w przypadku użycia obiektywu S-R2060].
- Dual I.S. 2 (6,5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-E70200].
Balans bieli
- Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
- Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
- Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K
Migawka
- Typ: Migawka szczelinowa
- Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60, Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60, Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60, Filmy: 1/16 000–1/25, Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000–1/2
- Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
- Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
- Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)
BRACKETING
- Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
- Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje
- Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
- Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów
Wykonywanie zdjęć seryjnych
- Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych
- Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia: H: 9 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
- Przysłona elektroniczna: SH30: 30 kl./s (AFS/AFC/MF), H: 9 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
Liczba nagrywanych obrazów
- H/M/L*
- RAW+JPEG: ponad 200 zdjęć
- RAW: ponad 200 zdjęć
- JPEG: ponad 300 zdjęć
- * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic.
- * Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)”.
- SH
- RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 zdjęć
Lampa błyskowa
- Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
- Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 s * Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S.
- Tryb lampy błyskowej: Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA.
- Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
- Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV
- Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
Wirtualne zwiększenie zakresu zoomu
- 2,0x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych), 1,9x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów APS-C / Super 35 mm), 1,4x (EX M) * Tylko podczas rejestracji zdjęć.
Funkcja nagrywania filmów
- Fotografia poklatkowa: Tak
- Animacja poklatkowa: Tak
- Kadrowanie na żywo: Tak (obsługa przycinania z wideo 5,9K (FULL) 30p/25p/24p do rozmiarów 4K/FHD)
- Tryb SS/wzmocnienia: Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB
- Poziom luminancji: 8 bitów: 0-255 / 16-235 / 16-255, 10 bitów: 0-1023 / 64-940 / 64-1023
- Funkcja skanowania synchronizacji: Tak
- Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni
- Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak
- Podgląd LUT: Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube, Wyświetlacz / HDMI
- Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.)
- Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ
- Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru
- Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709)
- Czerwony wskaźnik ramki nagrywania: Wł. / wył.