• Aomekie Teleskopy dla dzieci 400/70mm ze statywem

Kurier GLS (Pobranie) 19
Kurier UPS 20
Kurier UPS (Pobranie) 25
Dostępność Mało

Aomekie Teleskopy dla dzieci początkujących dorosłych

Teleskop astronomiczny 400/70 mm z regulowanym adapterem do telefonu statywu i metalowym filtrem księżyca

• Stan: Nowy/powystawowy
  • Produkt posiada otwarte opakowanie w celu sprawdzenia kompletności zestawu.

Teleskopy dziecięce do astronomii 70 mm

Z ogniskową 400 mm, ten teleskop refraktora ma większe powiększenie i bardziej stabilny mnożnik. Obiektyw obiektywu o dużej przysłonie 70 mm sprawia, że obrazy są jaśniejsze i wyraźniejsze, zapewniają duże pole widzenia.

Teleskop refrakcyjny w pełni wielowarstwowa soczewka zapewnia doskonały kontrast i jasność obrazu, aby chronić oczy. Fantastyczny teleskop astronomiczny dla dzieci dorosłych i początkujących w astronomii do odkrywania przestrzeni. 5 x 24 z uchwytem montażowym, wyprostowana przekątna obrazu ułatwia lokalizowanie przedmiotów.

Teleskopy dla dzieci do astronomii są dostarczane z okularem K6 K25 i metalowym filtrem księżycowym, który jest najnowszą generacją okularu Kellner (K) w tym teleskopie astronomicznym. Pole widzenia jest większe i jaśniejsze. Sam teleskop pełni funkcję ogniskowania światła, więc podczas obserwacji księżyca w pełni o wysokiej jasności za pomocą teleskopu, trudno jest zobaczyć powierzchnię księżyca, a nawet spowodować uszkodzenie oczu. Dodaj filtr księżycowy, aby zmniejszyć jasność.

Teleskopy astronomiczne dla początkujących z okularem wznoszącym 1,5 x i dużym okularem o średnicy 1,25 cm z dużym polem widzenia i wyraźniejszym, to najlepsze akcesorium do obserwacji księżyca; adapter do telefonu ułatwia obserwację i dzielenie się z telefonem komórkowym. Planer docelowy Star pomaga poznać różne gwiazdy. Wysokość aluminiowego statywu można regulować w zakresie od około 38 cm do 130 cm. Pozwala na wiele różnych pozycji obserwacyjnych i utrzymuje cały statyw stabilnie.

image

Regulacja funkcji teleskopu Discovery dla dorosłych: Teleskop monokularowy można dowolnie regulować w zakresie 360 stopni i łatwo regulować różne kąty, dzięki czemu wyraźnie widać gwiazdy i krajobraz. Łatwy montaż i demontaż. Łatwy do przenoszenia. Ten teleskop naziemny jest bardzo odpowiedni do podróży i na kemping. Idealny prezent dla dzieci, dorosłych, początkujących i amatorów astronomów do odkrywania nieba i krajobrazów. Jest to idealny prezent na urodziny, Boże Narodzenie, Halloween, Święto Dziękczynienia, Wielkanoc itp.

REGULOWANY TRIPOD

Stabilny aluminiowy triop jest regulowany, aby dopasować się do wygody obserwacji gwiazd. Blokuje się solidnie, pozostaje na swoim miejscu, zapewniając stały obraz.

ZAKRES WYszukiwarki 5 x 24

Ponieważ teleskop ma wąskie pole widzenia według projektowania, może być trudnym do zlokalizowania częściowej gwiazdy lub samolotu. Z tego powodu teleskop jest wyposażony w miniaturowy teleskop o małej mocy, szerokokątny zwany lunetą lokalizacyjną.

• Wymiary opakowania: ‎38.5 x 19.4 x 9.2 cm